Next:
Slike
Up:
Distribuirani sistem za upodabljanje
Previous:
Zahvala
Vsebina
Zahvala
Vsebina
Slike
Tabele
1 Uvod
1.1 Namen dela
1.2 Pregled magistrskega dela
1.3 Prispevki magistrskega dela
2 Odboj in lom svetlobe na povrsini
2.1 Fizikalna in geometrijska optika
2.2 Fizikalni model povrsine
2.3 Gladke povrsine
2.3.1 Snellov zakon
2.3.2 Fresnelove enacbe
2.4 Hrapave povrsine
2.5 Kompozitne povrsine
2.6 Prosojne povrsine
2.7 Povzetek
3 Modeli osvetlitve na povrsini
3.1 Osnovni model odboja - Phongov model
3.1.1 Difuzni odboj
3.1.2 Difuzni prehod
3.1.3 Zrcalni odboj
3.1.4 Kombinacija difuznega in zrcalnega odboja
3.1.5 Barva
3.2 Cook-Torrance model
3.2.1 Porazdelitvena funkcija orientacije mikropovrsin
3.2.2 Geometrijski faktor slabljenja
3.2.3 Fresnelova funkcija odboja
Sprememba barve zrcalnega odboja.
3.3 Hallov model osvetlitve
3.4 Povzetek
4 Sledenje zarku
4.1 Sistem gledanja
4.2 Osnovni rekurzivni algoritem
4.2.1 Sencni zarki
4.2.2 Odbiti in prepusceni zarki
4.2.3 Whittedov algoritem
4.3 Geometrija presekov zarka in povrsine
4.3.1 Krogle
4.3.2 Trikotniki
4.3.3 Pregled ostalih povrsin
4.4 Izboljsave osnovnega algoritma
4.5 Povzetek
5 Distribuirani sistemi
5.1 Paketi za razvoj distribuiranih sistemov
5.1.1 RPC
5.1.2 DCE
5.1.3 Sistem P4
5.1.4 PVM
5.1.5 MPI
5.1.6 Ostali sistemi
Express.
Linda.
5.2 Paralelno procesiranje
5.2.1 Terminologija
5.2.2 Paralelni programski modeli
5.3 Povzetek
6 Paralelni navidezni racunalnik -- PVM
6.1 Znacilnosti PVM
6.1.1 Programski modeli PVM
6.2 Programski vmesnik
6.2.1 Nadzor procesov
6.2.2 Informacje
6.2.3 Dinamicna konfiguracija
6.2.4 Signalizacija
6.2.5 Posredovanje sporocil
6.3 Orodja za razvoj paralelnih programov
6.3.1 XPVM
6.3.2 Razvojno okolje PADE
6.4 Povzetek
7 Implementacija
7.1 Program za sledenje zarku
7.1.1 Vhodni podatki
7.1.2 Zgradba programa
7.2 Distribuirani sistem
7.2.1 Rezultati
8 Zakljucek
Literatura
A Razredi programa za sledenje zarku
A.1 Scene
Definicija
Metode
A.2 Object
Podrazredi
Definicija
Metode
A.3 Camera
Definicija
Metode
A.4 Light
Definicija
Metode
A.5 Primitive
Podrazredi
Definicija
Metode
A.6 Sphere
Definicija
Metode
A.7 Polygon
Definicija
Metode
A.8 vec3
Definicija
Metode
B Algoritem distribuiranega programa
B.1 Upravitelj
B.1.1 Glavni program
B.1.2 Dolocitev in zagon delavcev
B.1.3 Razposiljanje naloge delavcem
B.1.4 Upodabljanje
Dodeljevanje naslednje naloge
Zajem rezultatov
B.1.5 Ustavljanje delavcev
B.1.6 Shranjevanje rezultatov
B.2 Delavec
B.2.1 Izracun pasu
B.3 Primer izmenjave sporocil
C Klicanje oddaljenih procedur -- RPC
C.1 Razvoj aplikacij s knjiznico RPC
C.2 Nacini komunikacije RPC
C.3 Procedure s povratnim klicanjem (Callback)
C.4 Tipi streznikov
C.5 Nivoji rutin RPC
C.6 Kodiranje in dekodiranje podatkov -- XDR
C.7 Prevajalnik protokola RPCGEN
C.8 Prijavljanje streznika sistemu
C.9 Povzetek
D Komunikacija med procesi -- IPC
D.1 Nadzor procesov
D.2 Signali
D.3 Cevi
D.4 Sporocila
D.5 Semaforji
D.6 Deljeni spomin
D.7 Berkley Sockets
D.8 Povzetek
Zivljenjepis
Copyright © 1995 Leon Kos, Univerza v Ljubljani