vec3:: vec3 ()
Tridimenzionalni konstruktor
vec3:: vec3 (const double x, const double y, const double z)
Kreira vektor iz podanih konstant x, y, in z
vec3:: vec3 (const double d)
Diagonalni vektor
vec3:: vec3 (const vec3 & v)
Kopija
vec3:: vec3 (const vec2 & v)
Konverzija dvodimenzionalnega vektorja v v tridimenzionalni homogeni koordinatni sistem. z == 1.0
vec3:: vec3 (const vec2 & v, double d)
Konverzija dvodimenzionalnega vektorja v v tridimenzionalni homogeni koordinatni sistem. z == d
vec3:: vec3 (const vec4 & v)
Konverzija stiridimenzionalnega vektorja v (homogeni vektor) v tridimenzionalni kartezijev koordinatni sistem.
vec3:: vec3 (const vec4 & v, int dropAxis)
Konverzija stiridimenzionalnega vektorja v v tridimenzionalni koordinatni sistem. dropAxis podaja indeks koordinate, ki se izloci.
vec3 & vec3::operator = (const vec3 & v)
Prireditveni operator
vec3 & vec3::operator += (const vec3 & v)
Pristevanje vektorja obstojecemu vektorju.
vec3 & vec3::operator -= (const vec3 & v)
Odstevanje vektorja obstojecemu vektorju.
vec3 & vec3::operator *= (const double d)
Mnozenje vektorja s konstanto d.
vec3 & vec3::operator /= (const double d)
Deljenje vektorja s konstanto d.
double & vec3::operator[](int i)
Izbor ene koordinate vektorja. Mozne vrednosti: VX, VY in VZ.
double vec3::length ()
Dolzina vektorja
double vec3::length2 ()
Kvadrat dolzine vektorja. Hitrejse kot vec2::length ()
vec3 & vec3::normalize ()
Normalizacija vektorja
vec3 & vec3::apply (V_FCT_PTR fct)
Apliciraj funkcijo fct na vektor