Prejsnja modela odboja svetlobe na povrsni nista upostevala svetlobe, ki prehaja skozi povrsino, kot tudi ne svetlobe, ki jo povrsine sevajo. V mnogih racunalniskih programih se barva izracunava z enacbo:
kjer je:
V tem modelu je predpostavljeno, da je izvor svetlobe tockast in
lezi v neskoncnosti, kar omogoca uporabo konstante
na vseh vpadnih tockah. Osvetlitev okolice je potrebno
upostevati v vseh konstantah izrazov. Vsak izraz podaja
razlicen efekt:
je razlicen od nic za vse matirane povrsine.
je
barva vidna v smeri
, zmanjsana za zrcalno odbojnost
. Za gladke povrsine bi se morala uporabiti le konstanta
, ki je razlicna od nic za vse zglajene povrsine.
Ce se ne uporabi Fresnelovih enacb, bi moral biti
vecji pri nizkih vpadnih kotih (
).
je
barva vidna v smeri vektorja
, zadusena z zrcalno
prepustnostjo
. Vsota
in
naj bi bila ena.
je izrazit na
kompozitnih povrsinah.
Hallov model [HG83] dodatno deli vpadno svetlobo na
dva razreda: svetloba, ki prihaja direktno iz svetlobnih izvorov in na
svetlobo, ki prihaja od ostalih objektov. Potreba po taki delitvi je v
tem, da je pri metodi sledenja zarka potrebno upostevati tudi
svetlobo, ki jo generirajo drugi objekti. To je svetloba, ki je
prisla z odbojem od povrsine ali pa skozi povrsino. V
primerjavi z modelom (3.38) uposteva tudi
razprsitev svetlobe pri zrcalnem prehodu, kot tudi dusenje na
enoto dolzine pri prehodu svetlobe skozi prosojni material. Torej
modelira vse znacilnosti interakcije svetlobe s povrsino in se
zelo pribliza zahtevam po stirih nacinih prenosa svetlobe,
opisanih na strani
. Hallov model, kot razsiritev
standardnega modela (3.38), z upostevanjem
vecjega stevila svetlobnih izvorov, zapisemo v naslednji
obliki:
kjer je:
podaja difuzno sposobnost povrsine. Hrapave povrsine imajo
blizu ena, medtem ko zrcalne povrsine nimajo difuznih
lastnosti. Ker je svetlobih izvorov lahko vec, je potrebno za
vsak izvor dolociti kosinus kota med izvorom svetlobe
in normalo povrsine
. Razprsitev svetlobe torej
ustreza Lambertovem zakonu.
. Za
porazdelitev odbleska na vecje podrocje se uporablja
Phongova kontrola s potenco kosinusa kota med odbitim zarkom v
smeri
in kotom gledanja
. V izrazu
se lahko uporabi tudi polovicni vektor
(3.16), kot ustrezno merilo za
.
. Podobno kot pri
zrcalnemu odboju, je tudi tu uporabljena Phongova distribucijska
funkcija, le da je tu potrebno uporabiti zrcalni vektor prehoda
. Ustrezni vektor je pri prepusceni svetlobi
, le da je tu potrebno upostevati drug kot loma svetlobe
zaradi razlicnih lomnih kolicnikov dveh medijev:
, doloca jakost
absorbcije svetlobe v mediju, skozi kateri zarek potuje. Barva
svetlobe v smeri zrcalnega odboja
se ne izracunava s
porazdelitveno funkcijo, kot je to primer pri dolocanju svetlobe
pri svetlobnih izvorih. Razlog je v tem, da bi bilo potrebno za
svetlobo, ki prihaja iz drugih teles, pri metodi sledenja zarku,
generirati vecje stevilo zarkov in ne samo enega v smeri
zrcalnega odboja. Barva takega odboja se tako doloci, kot ce
bi to bil popolni zrcalni odboj. Za pravilno dolocitev barve
lahko tu uporabimo Fresnelovo enacbo (2.6).
Prehodnost T pri medijih, kot je zrak lahko postavimo na ena in s
tem ne vplivamo na slabljenje zarka.
. Absorbcija svetlobe
je tu obicajno manjsa od ena, saj so snovi skozi
katere zarek potuje najveckrat voda ali drugi materiali, ki
veliko bolj slabijo svetlobo, kot pa zrak.
Cleni z vsotami torej predstavljajo svetlobo vec svetlobnih izvorov. Ostali cleni zajemajo svetlobo, ki je prisla na povrsino iz drugih povrsin ali iz okolice (zadnji clen). Konstante so zaradi upostevanja prehoda med seboj odvisne:

Vse konstante morajo biti tudi v ustreznih mejah
. Barva C
se v modelih obicajno izrazi kot

kjer je
funkcija odboja ali prehoda v odvisnosti od
valovne dolzine
;
pa je intenziteta vpadne
svetlobe. Za zrcalni odboj
ustreza Fresnelovi funkciji
odboja. Za funkcijo prehoda lahko zapisemo podobno odvisnost kot
pri konstantah

Hallov model lahko tudi izboljsamo, ce direktno uporabimo
model Cook-Torrance pri odboju svetlobe izvorov, namesto kontrole
obmocja odbleskov s Phongovim modelom. Dodatne izboljsave so
mozne z vpeljavo intenzitete okolice
v izraze za
difuzni prenos svetlobe.