Next:
Slike
Up:
Prostorski modelirnik z BREP
Previous:
Zahvala
Vsebina
Vsebina
Slike
Tabele
1. Uvod
1.1 Namen diplomske naloge
1.2 Izhodi¹èa naloge
1.3 Cilji naloge
2. Teorija modelirnikov
2.1 Kaj so modelirniki
2.2 Zgradba modelirnikov
2.2.1 Vnos podatkov
2.2.2 Jedro modelirnika
2.2.3 Izpis podatkov
2.3 Naèini predstavitve trdnih teles v modelirnikih
Proceduralna predstavitev
Izvleèena in rotirana telesa
Deklarativna predstavitev
3. Predstavitev CSG
3.1 Splo¹no o predstavitvi CSG
3.2 Binarno drevo
3.3 Operacije pri predstavitvi CSG
3.4 Primitivi
3.5 Primer predstavitve CSG
4. Predstavitev teles z mejami
4.1 Splo¹no o predstavitvi teles z mejami
4.2 Topolo¹ki elementi
Topolo¹ka mre¾a
Preverjanje pravilnosti topolo¹ke mre¾e
4.3 Geometrijski elementi
4.4 Primer predstavitve telesa z mejami
5. Krivulje in povr¹ine NURBS
5.1 Homogene koordinate
5.2 Matematiène osnove
Krivulje NURBS
Povr¹ine NURBS
5.3 Primeri slik, narejenih z NURBS-i
6. Izvedba modelirnika
6.1 Splo¹no o modelirniku
Zgradba modelirnika
6.2 Vnos podatkov
Ukazni jezik modelirnika
Ukazi modelirnika
6.3 Jedro modelirnika
Gradnja primitivov
Predstavitev primitiva z mejami
Seznam materialov
Predstavitev CSG
Binarno drevo
Seznam teles
Predstavitev s pomoèjo mej telesa
Topolo¹ka mre¾a
Seznam povr¹in
Seznam krivulj
Seznam toèk
Izraèun predstavitve z mejami za zgrajena telesa
Knji¾nica krivulj in povr¹in NURBS
Obdelava vhodnih podatkov
Priprava podatkov za grafièno predstavitev
6.4 Grafièni izpis
Glavni modul grafiènega dela
Transformacije
Translacija
Skaliranje
Rotacija
Prikaz elementov na ekranu
Brisanje elementov z zaslona
Tehnika prikazovanja z metodo Z-buffer
7. Zakljuèek
Literatura
A. Podrobnej¹a razlaga ukazov
A.1 Gradnja primitivov
Kocka
Krogla
Valj
Sto¾ec
A.2 Manipulacija s telesi
Se¹tevanje dveh teles
Od¹tevanje dveh teles
Presek dveh teles
Brisanje teles
Premikanje teles
Podvajanje teles
A.3 Manipulacija z materiali
Dodajanje materiala
Brisanje materiala
Spreminjanje materiala
A.4 Nadziranje izrisa teles
Pregled ¾iènatih teles
Pregled teles s skritimi robovi
Pregled senèenih teles
Ponovna generacija izpisa iz baze modelirnika
Pregled vseh teles na ekranu
A.5 Delo z datotekami
Nova datoteka
Nalo¾i datoteko
Shrani datoteko
Preimenuj in shrani datoteko
B. Programska koda - NURBS-i
B.1 Strukture v knji¾nici NURBS-ov
B.2 Funkcija za izgradnjo kocke
C. Uvodne datoteke modelirnika
C.1 Predstavitev CSG
C.2 Predstavitev teles z mejami
D. Ukazni jezik SCHEME
D.1 Kaj je jezik Scheme?
D.2 Lastnosti jezika Scheme
Izrazi
Tipi spremenljivk
Primeri programov v jeziku Scheme
Doloèitev vrednosti spremenljivk
Pogojni stavki
Zanke
Definicija funkcije
Klicanje funkcij
Janez KREK
Fri Jul 5 12:10:59 METDST 1996