next up previous contents
Naprej: Smerne linije za Gor: Stroj za preizkušanje Nazaj: Primerjalna analiza eno Vsebina: contents

Izvedbe preizkusnih metod

Pri spodaj naštetih metodah je predpostavljeno, da se vozilo med vožnjo v krivini nagne na desno ali levo stran, tako da se celotna teža vozila prenese na dve kolesi. Za koeficient trenja med cestiščem in pnevmatiko je privzet koeficient trenja . Upogibni moment v platišču je definiran z enačbo

Kron prinz - Normal test

Preizkusni upogibni moment za jeklena platišča osebnih avtomobilov predstavlja maksimalnega upogibnega momenta, pri čemer mora biti doseženo minimalno število ciklov obremenitev . Kolesni vijaki naj bodo priviti z momentom . Obremenitev kolesa je procentualno sorazmeroma majhna , tako se število obremenilnih cilusov, ki jih zdrži platišče približa območju trajnodina"mični trdnosti. Pri številu obratov upogibne ročice traja tak preizkus približno .

Kronz prinz - Kurz test

Kolo obremenimo z momentom

Platišče mora zdržati najmanj obremenilnih ciklov.

Kelsey-Hayes test

Gre za dvostopenjski test. Prva ravnina obremenitve je

Pri tej obremenitvi mora platišče zdržati najmanj 30000 obremenitvenih ciklusov in v drugi ravnini obremenitve pri

prav tako 30000 obremenitev. Z nastavitvijo traja omenjeni preizkus . Rezultati tega preizkusa so zelo močno odvisni od vrstnega posamezne stopenj obremenitev.



Leon Kos
Mon Apr 22 10:36:01 GMT+0100 1996