next up previous
Next: 1.2 Poročilo Up: 1. Uvod Previous: 1. Uvod

1.1 Naloge

Predstavljene naloge so razdeljene na aplikativne in na probleme iz računalniške grafike. Aplikativne naloge uporabljajo že pridobljena strojniška znanja, ki jih uporabite za izdelavo programa ali pa so ozko usmerjene na določene probleme, ki jih rešujejo inženirji pri vsakdanjem delu. Del nalog je s področja računalniške grafike pri katerih se je potrebno s problemom šele seznaniti in ga ustrezno rešiti in preliti v programsko rešitev. Za reševanje nalog s tega področja dobijo študentje osnove na predavanjih RPK.

Naloge so zastavljene z namenom po čimvečji uporabnosti, zato je možno izbirati med programskima jezikoma Java in JavaScript, ki omogočata tudi veliko prenosljivost programov. S tem programi delujejo na večini računalnikov in njihova uporaba je enostavna (z browserji). S programskim jezikom JavaScript je izris grafike možen s pomočjo knjižnjice PHIGS (vektorske slike) ali Java raster applet (bitne slike).

Ker so programi dosegljivi v internetu in jih lahko uporablja vsak, mora biti uporabniški vmesnik programa napisan v angleščini. Prav tako morajo biti v angleščini tudi vse v programu uporabljene spremenljivke in komentarji.



Janez Krek
2000-02-17